Autor: Pawel Malinowski (pamal_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:45:12 MET DST

Drodzy subskrybenci szacownego chemfana! Mam drobny problem natury bardziej moze fizycznej niz chemicznej, ale mam nadzieje, ze ktos mi poradzi: Istnieje wzor na czas ladowania akumulatorow czas = ladunek[mAh] * wspolczynnik 1.5 / napiecie wyjsciowe ladowarki na przyklad mam ogniwa 1850mAh i ladowarke 100 mA. Ze wzoru wychodzi, ze mam ladowac okolo 27h. I teraz nastepuje moje pytanie: czy ta wartosc jest dla jednego ogniwa, czy dla czterech(tyle bowiem mozna ladowac na raz)? bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki pozdrawiam
Pawel Malinowski