Autor: AGS (somnus_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 14:06:13 MET DST

Witam

Mam pytanka dotyczace rozpuszczalnika popularnie zwanego "nitro". Pytania dotycza typowego dostepnego w handlu produktu. 1.Jaki jest skad chemiczny "nitro"?
2.Aktualnie pracuje przy czyszczeniu czesci maszyn wlasnie tym rozpuszczalnikiem, robie to w zasadzie codziennie przez okolo 8godzin. Co moze mi grozic od takiego ciaglego wdychania tych oparow. Jakie schorzenia lub nieodwracalne zmiany moze wywolac "nitro" w ludzkim organizmie? Czym mozna sie skutecznie zabezpieczyc przed wdychaniem oparow? Czy przepisy BHP mowia cos o tym? My nie mamy zadnych zabezpieczen. Jedynymi dolegliwosciami, ktore wystapily u mnie dotychczas sa: przemijajace lekkie otepienie i bol glowy.

                                                    Filip