Autor: Karol Olszewski (olszak_karol_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 07:36:48 MET DST

Dokladnie, nie wiem tylko kto Ci przepisal taki lek i dlaczego, mozna stosowac lepsze np prosty polski preparat Brodacid (chyba flakonik 10zl) na kwasie salicylowym i mlekowym oraz dimetylosulfotlenkiem. Sa tez inne zagraniczne mocniejsze zawierajace oprocz w/w skladnikow fluorouracyl np Verumall lecz juz to znaczy wydatek w porownaniu z polskim. Z skladnikow ktore wymieniles nie zabardzo moge skojarzyc ich dzialania na brodawke, nastepuje tylko obumieranie warstwy skornej, przez co ma to doprowadzic do wyniszczenie zewnetrznej warstwy brodawki. Jednak choroba ta spowodowana jest virusem wiec nigdy nie masz pewnosci, ze zwalczysz ja w ten sposob calokowicie (przynajmniej ja tak sadze) sytuacja analogiczna do wyciecia zmiany na skorze. Czasami wystarczy zwalczyc jedna brodawke (jesli jest ich kilka) ktora jest glowny osrodkiem infekcji aczkolwiek nie musi to byc najwieksza, a pozostale same znikaja. Kiedys przeczytalem ze dosc skuteczne jest smarowanie brodawki sokiem z jaskolczego ziela. (ale co to jest jak to dziala nie wiem podobno to trucizna i pod tym sie nie podpisuje moze jest ktos na liscie kto sie interesuje ziolami) Pozdrawiam
Karol