Autor: AGS (somnus_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 15:26:16 MET DST

Witam
Przychodza mi do glowy tylko dwa mozliwe zrodla fenolu w mieszkaniu. Pierwsze zrodlo to dym papiersowy w ktorym fenol jest obecny oraz woda pitna, w ktorej normy dopuszczaja 0,5 mikrograma fenolu na litr. Nic wiecej nie przychodzi mi do na mysl, ale jestem pewnien ze zrodel jest znacznie wiecej

        Filip

Czy ktoś wie coś na temat źródeł fenolu w mieszkaniu, oraz na zewnątrz budynku mieszkalnego - w rejonie brak źródeł przemysłowych .

                           J.SZ.