Autor: Grzegorz J. Paterek (patersoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 05:25:35 MET DST

Witaj Dagmara

ano tak racja! zgadzam się z Tobą całkowicie, fluoryzacja jest niewskazana, w przeciwieństwie do mineralizacji (jednak cały czas miałem na myśli, że fluoryzacja jest szkodliwa ;O) (przynajmniej w Skawinie, hehe)

P.S.
odkąd się tu zapisałem mam przyjemność czytać wiele ciekawych jak i wesołych postów. Jakoś nie miałem okazji podziękować za niektóre cenne uwagi np. dotyczące uposażenia domowego laboratorium, czy też nowatorskiego (dla mnie) podejścia do amoniaku (hihi) więc pragnę zrobić to teraz: DZIĘKUJĘ.

--
Pozdrowienia,
 Grzegorz           mailto: patersoon_at_poczta.onet.pl