Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 18:28:49 MET DST

Il giorno 25-08-2002 17:54, Piotr Solarz, P.Solarz_at_INT.PAN.WROC.PL ha scritto:

> Witaj A & L,
>
> W Twoim liście datowanym 25 sierpnia 2002 (17:09:36) można przeczytać:

> Pośmiejemy się za 20 lat ;-)

> Cóż nie mogę pozostawić takiego listu bez odpowiedzi. Odnośnie tej
> nieszczęśne pasty, poszedłem do łazienki wziąłem tubkę i czytam:
> Sorbitol, Aqua, Hydrated Silica, Trisodium Phosphate, Sodium Lauryl
> Sulfate, Aroma, Carbomer, Sodium Fluoride (0.145% Fluoride), Sodium
> Phosphate, Sodium Saccharin, Xanthan Gum, Methylparaben,
> Propylparaben, CI 42090, CI 47005.
> Ludzie nie odpowiadali, bo zdobycie składu nie jest tajemnicą. Zaś nie
> [...]

NIE JEM KARM DLA PSOW, NAWET ICH NIE PROBUJE! Co do jaj kurzych to uwazasz ze trzeba je upiec w piekarniku najmniej w 220 stopniach przez 45 minut, w przeciwnym razie nie beda przyswajalne? Jezeli tak to tym razem nie tylko ja sie posmieje, ale rowniez i moje psy!!! Ponadto nic nie wiem na temat chemii, a w zwiazku z tym ze ty jestes taki uczony to mogles wczesniej mnie oswiecic ze moje pytanie bylo zle sformulowane, a nie robic teraz z siebie niewiadomo kogo. Lub podac mi zrodla w ktorych sama znalazlabym odpowiedzi na moje pytania.

Co do toksycznosci pasty do zebow:
James B. Summer, Nagroda Nobla w dziedzinie chemii enzymatycznej, Director of Department of Biochemistry & Nutrition, napisal: "musimy bardzo uwazac, poniewaz kazdy wie ze fluor i jego zwiazki sa substancjami wysoce toksycznymi i sa systematycznie uzywane na zwierzetach laboratoryjnych do zatrucia ich systemow enzymatycznych zeby moc kontynuowac badania i wywolac zaplanowane szkody w ich organizmach.

"...zwiazki fluoru sa rakotworcze, innymi effektami ich dzialania sa: lamliwosc kosci, artretyzm..." slowa Dr. Williama Marcusa, Environmental Protection Agency, Food & Water Journal

A przede wszystkim fluoryzacja nie zapobiega prochnicy, wrecz oslabiajac organizm ja powoduje.

Fluor to jedno z klasycznych oszustw jakie zostaly nam wpojone przez koncerny, dla ktorych zachowanie produkcji (w tym wypadku bomby atomowej, zwiazki flurou sa niezbedne do wyizolowania izotopu uranu 235 z izotopu 238) jest wazniejsze od zdrowia populacji. W tej sytuacji nauka zostala zmuszona do twierdzenia rzeczy odwrotnych.
Pozdrawiam,
Dagmara