Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 14:03:23 MET DST

Witam ponownie,

Choc tydzien temu juz raz napisalem prosbe o pomoc - bez oddzwieku - to ja ponowie... suzka sklepow gdzie mozna nabyc folie (blache 0.25mm) m.in. z renu, stali i innych metali lub stopow. Ja znalalem z m.in. takie sklepy jak Goodfellow (baardzo dorgi) i Rhenium oraz www.chempur.de, surepure.com. Ceny sa baaardzo robiezne bo za ten sam 1 cal kwadratowy foli renowej 0.25mm o tej samej czystosci sprzedawcy zycza sobie od 1200 zl do okolo 200zl. Jak widac rozbierznosc cenowa jest wielka i choc 200 zl wydaje sie byc juz baardzo przystepna cena za 1 cal kw. to moze ktos z Was ma juz jakies doswiadczenie i moze sie nim podzielic. Pytam sie, bo wydac szybko pieniazki to nie sztuka.

Pozdrawiam: Armi

EoF