Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:04:41 MET DST

> W "Kurierze Chemicznym" z kwietnia 1995 w artykule "Tajemnica jonu amonowego" była
> wzmianka o programie MOPAC 6.0 użyto go do symulowania reakcji NH3 z HCl
> Podano też że jest bezpłatny i można go sciÂągnÂąć przez FTP ( fajnie ale mogli
> się nieco wysilic i podać adres)

    Wtedy tak bylo, ale program stal sie komercyjny i mozna go teraz jedynie nabyc w drodze kupna w firmie Fujitsu (WinMOPAC, MOPAC 2000). A co do FTP, to wtedy wydawalo mi sie, ze wystarczy skorzystac z jakiejs wyszukiwarki Archie, wszak serwery FTP zmienialy wtedy adresy w tempie tak szybkim i zachodzila obawa, ze konkretny adres moze byc na Berdyczow po jakims czasie.

    Wojtek