Autor: valkyrie_at_tlen.pl
Data: Thu 22 Aug 2002 - 18:21:51 MET DST

witajcie.mam pytanie na ktore odpowiedz moze zawazyc na moich dalszych studiach,a przynajmniej na zaliczeniu sesji..:> jesli mozecie wymiencie mi wszystkie znane wam rodzaje kwasow tluszczowych,mozliwie wraz ze wzorami sumarycznymi.ucze sie z 7 "cegiel" [w tym ze stryera],ale zawsze skupiaja sie tam na nasyconych i nienasyconych.dla mojego pana doktora [>;(]to niewystarczajaco..pomocy..

                             Eicca z zootechniki