Autor: A & L (dagmara_at_inwind.it)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 17:10:30 MET DST

Il giorno 21-08-2002 14:33, Lukasz Kuzma, kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl ha scritto:

> a konkretnie ktorego bialka?

Dziekuje za odpowiedz.
Chodzi mi o bialko w miesie z kurczaka, wolowym, baraninie i w kosciach tych zwierzat.
Po podgrzaniu do jakiej temperatury zaczynaja tracic wartosci odzywcze a przy jakiej sa praktycznie bezuzyteczne czyli koaguluja?. Zalezy mi na dowiedzeniu sie czy suche karmy maja jeszcze jakiekolwiek wartosci odzywcze, co zostaje dobrego z ich skladnikow po procesie produkcyjnym.