Autor: Pawel Hoszowski (hoszowsk_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 23:29:14 MET DST

> Witam,
>
> przeprowadziliśmy pewne testy i oto wyniki

Witam wszystkich !

Dziękuję za informacje o reakcji jodoformowej ! Lista jest po prostu niesamowita !

>przeprowadziliśmy pewne testy i oto wyniki

Co za skromność !
W przeciągu doby uzyskałem wyczerpujące dane na temat reakcji jodoformowej i to wraz z przeprowadzonymi doświadczeniami, do których odczynników szukałbym w moich warunkach miesiąc, o ile nie dłużej !!!

Nie chcę pisać pochwał, nie mam na to czasu, zacytuję jeszcze Tomasza Żygułę:

Podpisuję się obiema rękami !
Paweł Hoszowski.

Zostaniesz ze mna na stale? >>> http://link.interia.pl/f163a