Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chem.univ.gda.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 10:58:02 MET DST

> Proponuje abys otworzyl butelke na swiezym powietrzu,
> sprobowal powachac ten aromat gozdzikow. Stawiam
> dolara iz nastepnym razem zrobisz to pod wyciagiem w
> okularach ochronnych.

Oczywiscie: adresat tego nie zrobi, ale nie jestem pewien czy wie "czym to pachnie". Proba powachania wylotu butelki ze stezona woda amoniakalna moze skonczyc sie skurczem pluc i zablokowaniem oddechu. Podobnie wypicie stezonej wody amoniakalnej konczy sie czesto po prostu uduszeniem. A wiec ostroznie...
tomasz plucinski