Autor: Kazimierz Warmiński (kazet_at_uwm.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 20:36:32 MET DST

Witam wszystkich dyskutantow!
Jestem tutaj nowy. Kilka slow o mnie.
Szkole podstawowa i ogolniak konczylem w Bytowie (woj. pomorskie).
(Korzystajac z okazji pozdrawiam wszystkich Bytowiakow odwiedzajacych ChemFana).
Pasjonatem chemii jestem od szkoly podstawowej. W liceum uczestniczylem w licznych olimpiadach i konkursach chemicznych (w 1991 uzyskalem tytul finalisty OCh) Studia ukonczylem na Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie
(obecnie Uniwersytet Warminsko-Mazurski). Teraz mimo, ze nie studiowalem chemii,
nadal zajmuje sie zawodowo i hobbystycznie ta dziedziną lecz troche posrednio. Jestem doktorantem w Katedrze Ochrony Powietrza i Toksykologii Srodowiska. Moja rozprawa doktorska (ktorą wlasnie koncze) dotyczy wplywu pestycydow na sklad chemiczny nasion oraz trwalosc oksydatywną oleju rzepakowego. Poza tym "badawczo" i "dydaktycznie" zajmuje sie chemią i toksykologią pestycydow. W tej dziedzinie jestem na bieżąco, wiec jesli ktos ma jakies pytania dotyczace pestycydow, to prosze pytac, a sprobuje odpowiedziec. Inne zainteresowania: astronautyka, fizyka, farmacja, fantastyka.

Kazik Warminski