Autor: Bateria (bateria_at_space.pl)
Data: Sat 06 Jul 2002 - 11:52:35 MET DST

Cze!
A więc tak dało by sie go czymś zastąpić tylko nie mam pojęcia czym . Chodzi o to aby był jak największy smród z jak najmniejszej ilości, tak jak z kwasu masłowego .Brat mi mówił że jak na jakiejś lekcji chemi wylał pare kropli na podłoge to przez dwa tygodnie wietrzyli sale hehe. ----- Original Message -----