Autor: Dominika Gaworska (donikag_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jun 2002 - 03:03:09 MET DST

Witam
Tak mam pytanie która z tych substancji wprowadzana do wody oddzielnie spowoduje powstanie odczynu kwaśnego SiO2, CO, NaHCO3, Na2HPO3, NaH2PO4, FeCl3- jest to pytanie z testu i jakoś żadne z podanych tam wariantów (po dwie substancje) mi nie pasuje. no i czy istnieje coś takiego jak NaH??? Dziękuje za odpowiedz choć zdaje sobie sprawę ze to nie jest pytanie związane z tematem listy