Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Tue 21 May 2002 - 09:07:19 MET DST

Witam , chcialem zapytac jak wykryc czy spirytus nie jest skazony duza iloscia ( ktora zaszkodzi czlowiekowi) metanolu .Wiem ze ostatnio juz ktos o to pytal ale zostal zbyty zeby sobie poszukal w archiwum , a ono jest dosyc obszerne i dlugo by trzeba szukac.Ja jestem chemikiem hobbista wiec prosze o jakis prosty sposob, taki do zabawy w domu . P.S. Spirytusik kolega kupuje na wesele i prosil mnie zeby go sprawdzic.

A co, mala ilosc koledze nie przeszkadza ?! Jesli sie chce zyc dalej, to wypadaloby nie rzucac sie na tani spirytus niewiadomego pochodzenia, bo przeciez przy legalnym takich watpliwosci nie ma! Karolina