Autor: maciejo2001_at_poczta.fm
Data: Mon 20 May 2002 - 17:14:31 MET DST

Witam , chcialem zapytac jak wykryc czy spirytus nie jest skazony duza iloscia ( ktora zaszkodzi czlowiekowi) metanolu .Wiem ze ostatnio juz ktos o to pytal ale zostal zbyty zeby sobie poszukal w archiwum , a ono jest dosyc obszerne i dlugo by trzeba szukac.Ja jestem chemikiem hobbista wiec prosze o jakis prosty sposob, taki do zabawy w domu . P.S. Spirytusik kolega kupuje na wesele i prosil mnie zeby go sprawdzic. Dziekuje za rady , pozdrawiam Maciek