Autor: Nestor (nestor_pl_at_2com.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 12:24:30 MET DST

Wiedza potoczna mówi iż woda po wrzuceniu do tłuszczu jako że jest on o wysokiej temperaturze wrze gwałtownie więc widać jakby to olej się gotował a to woda z ziemniaków stąd nalezy podgrzeć olej aby frytki nie były zbyt tłuste, etc...., ale ta odpowiedx to wiedza potoczna codzienna. ----- Original Message -----