Autor: Piotr Krochmal (ven_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 21:17:07 MET DST

Witajcie!
W wyniku utworzenia gieldy odczynnikow chemicznych rozgorzala wielka dyskusja na temat tego co zrobic by nie trafily w niepowolane rece.
Ja niewiem, bo jak ktos naprawde chce sie wysadzic to i tak sie wysadzi, jak chce zrobic amfe to zrobi.
Pytanie: jak to wyglada w przypadku "sklepow wysylkowych" typu merk, fluka i inne takie? czy oni czegos wymagaja? i jak tak to czego?

trzeba sie tez zastanowic jak zdefiniowac ta gielde na chemfanie: czy ma to byc:
a - gielda - tablica ogloszen dla osob chcacych kupic i sprzedac odczynniki - nie moderowana
b - j.w. tylko moderowana.
inne mozliwosc sa dopuszczalne ale obecnie wydaje mi sie ze nad tym

sie zastanawiamy (zastanawiacie/dyskutujecie/                      )

problem jest powazny bo prawny.
ja to widze tak ze mozna by, aby zmniejszyc dostep do osob trzecich ( nie zapisanych na chemfan) mozna po prostu rozsylac informacje po uzytkownikach tej listy....

Piotr Krochmal