Autor: Piotr Krochmal (ven_at_tichy.ch.uj.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 12:58:33 MET DST

On 17 Apr 2002 at 12:48, tapir wrote:
Do tej pory sie nie wypowiadalem...
ale tu musze skomentowac

> Jak ktos lubi to moze dla mnie wychlac cala butle kwasu...jego
> zoladek...

tak tylko ze ten ktos moze wylac go na ciebie a to juz powinno Cie obchodzic.

Pozatym jak wszedzie nalezy znalezc zloty srodek... ja np. nie widze potrzeby kupowac jakie kolwiek odczynniki bo... studiuje chemie i to co potrzebuje moge dostac na uczelni. proponowalbym jednak przeniesc gielde taka na profesjonalny serwis np na allegro tzn zaproponowac im wdrozenie oddzielnego dzialu.

Piotr Krochmal