Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 11:28:36 MET DST

Przepraszam Was bardzo, ze takimi pierdolami wam czas zajmuje, ale jestem kiepski w klocki prawne. Gdzie moge poszukac przepisow dotyczacych warunkow i w ogole wszystkiego odnosnie badan laboratoryjnych sciekow komunalnych? Bo zona pracuje w miejscu gdzie scieki komunalne lacza sie z sciekami produkcyjnymi i nie wiem czy nie powinna byc zaszczepiona, jakie warunki musi spelniac labrka aby moga tam to swinstwo badac itp.... czy jakies dodatki za to powinny byc...
pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology