Autor: Sebastian Sawicki (sebo.net_at_simplusnet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 18:08:56 MET DST

> W pełni popieram, choć uważam, że należy być ostrożnym przy
zaopatrzaniu młodzieży w oddczynniki.
Z tym zaopatrywaniem młodzieży to jest tak, że temu głupiemu i tak nie bedzie się chciało szukać po necie za odczynnikami - nawet jak już na coś wpadnie > nie będzie wiedział co ma kupić, jak co z tym zrobić, a pieniądze będzie wolał wydać na CH3CH2OH ... Ten mądrzejszy wejdzie na taką stronkę tylko jak naprawdę interesuje go Chemia - bedzie chciał mieć laboratorium >> Ten mądrzejszy będzie wiedział co jest niebespieczne >> raczej nikogo nie otruje >> prędzej wyleci w powietrze nitrując glicerynę, lub otrzymujac H2

PS: Wiem to ponieważ mam 18 lat i mamę Chemiczkę...