Autor: Michal J. Bielecki (gjbielec_at_pol.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 17:07:59 MET DST

> Witam!
>
> U nas na stronie
> http://adeviq-spin.mega.com.pl/gielodcz.html można zemieścić
> ogłoszenie typu sprzedam/kupię odczynnik (bezpłatnie). Czas
> oczekiwania na umieszczenie ogłoszenia wynosi ok. 2
> tygodnie.
>
> Pozdrawiam
>
> Tomasz Holband
> Adeviq-SPIN

Wydaje mi sie że najwiekszym problemem dla amatora jest ilość odczynnika. W Polsce wg mnie jest duza dostepnośc odczynników ale najcześciej sa to spore ilości. Po co kupować 1 kg odczynnika jeśli potrzeba tylko np. 50 g. Na takich gieldach nie mamy gwarancji czystości a nawet pewności ze jest to rzeczywiście ten związek (ktory jest ogłoszony do sprzedania) a nie inny. Osobiście jestem za stworzeniem na stronie ChemFana coś w rodzaju sklepu. W którym związki będa sprzedawane na dowolną ilość. Osoba kupujaca ma wtedy gwarancje co do czystości zwiazku...no bo w końcu jest to ChemFan :) i zaoszczędzi sporo forsy. Co otym sądzicie??

pozdrawiam

MB