Autor: Artur Gajos (alert_at_hot.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 16:04:33 MET DST

Nie, to nie jest zadanie domowe, a tym bardziej takie, o ktorym chcialbym zapomniec.
Szukalem w wielu ksiazkach wyjasnienia tego, ale nie znalazlem nic, oprocz stwierdzenia, ze "mocne kwasy sprzezone sa ze slabymi zasadami i odwrotnie". Na pewno da sie to jakos wyjasnic opierajac sie na teorii Bronsteda, ale nie moge znalezc punktu zaczepienia. Na pewno moja wiedza chemiczna jest za mala (jestem studentem I roku chemii na UWr), ale myslalem, ze da sie to jakos w prosty sposob wyjasnic. Nie zwracalbym sie z prosba na Liste, bo najpierw wszystkie problemy probuje rozwiazac sam.
Artur Gajos