Autor: Pawel Malinowski (pamal_at_alfa.chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 20:10:46 MET

Wojciech Szczepankiewicz wrote:Pawel,

> Dajmy juz spokoj z tymi niechemicznymi docinkami. Ze swojej strony przepraszam, ze zaczalem
> i obiecuje, ze nie bede kontynuowal.
> Po angielsku zimne ognie to, o ile sie nie myle, sparklers. Zatem swiat internetu stoi
> otworem do odpowiednich poszukiwan.
> Wojtek
>
> P.S. A dlaczego Pratchett jest smieszny?

To ja moze troche przesadzilem ze stylem, ktorego stosowac nie zwyklem. Dzieki za podpowiedz nazwy angielskiej, ja znalazlem "golden rains", ale szukajac po tej nazwie do niczego nie dotarlem.
A Prachett? Dlaczego jest smieszny? No nie wiem... Z mojej strony moge tylko powiedziec, ze przeczytalem wszystkie jego ksiazki (od "Koloru magii" zaczyajac) wiele razy i kiedy mam jakis stres (seminarium, egzamin, etc.) to zabieram sie po raz kolejny do lektury i dzieki temu odreagowuje wszystkie leki.

pozdrawiam
PawelM