Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 11:13:39 MET

Pawel Malinowski wrote:

> Ano prawda, to istotnie byloby znakomite.
>
> Ja Erystyki nie czytalem i tak zgryzliwych "smutasow" czytac nie zwyklem. Po znacznie
> lzejszej lekturzee mam taka dewiacje: po Pratchetta ksiazkach mianowicie (smiejcie sie,
> smiejcie :-)
>
> pozdrawiam
> Pawel Malinowski

Pawel,
Dajmy juz spokoj z tymi niechemicznymi docinkami. Ze swojej strony przepraszam, ze zaczalem i obiecuje, ze nie bede kontynuowal.
Po angielsku zimne ognie to, o ile sie nie myle, sparklers. Zatem swiat internetu stoi otworem do odpowiednich poszukiwan.
Wojtek

P.S. A dlaczego Pratchett jest smieszny?