Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojciech.szczepankiewicz_at_luc.ac.be)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 14:12:58 MET

Pawel Malinowski wrote:

> Tylko JEDNA osoba odpowiedzial mi na pytanie o sklad zimnych ogni, ktorej to
> oficjalnie dziekuje. A reszta? To naprawde jest takie trudne, czy
> ignorancja?? :-)))
>
> pozdrawiam
> Pawel Malinowski

Jesli chodzi o mnie, to jest to zwykla ignorancja. Nie znam sie na zimnych ogniach, ale naleze do "reszty", dlatego kajam sie i pokornie prosze Wielmoznego Pana o wybaczenie, ze podobnie, jak On, nie zapoznalem sie dotychczas z tym tak frapujacym tematem, jak sklad zimnych ogni. Przesylam uleczenia :-)))
Wojtek