Autor: PKO (ncolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 15:02:14 MET

-----Wiadomość oryginalna-----Od: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
>Piotrze, albo nie umiesz czytać (ze zrozumieniem), albo celowo manipulujesz
>informacją. Ten cytat ma się nijak do kwestii wirusów na Chemfanie.

Doprawdy?
Ten cytat jest z wątku dot. poprzedniedniego wirusa. Streszczenie: PKO:" co się stało z CHEMFANem?"
LN: "Nic się nie stało tylko ich "bezbłędny" LISTPROC wysyła wirusy ;-)))" andy_k: "Wstydzil bys sie tak zwalac wine na bezmyslna maszyne" LN: "Ależ ja nie mam nic do twojej maszynki" andy_k: "To nie jest moja maszynka, jestem "tylko" list-ownerem, a nie adminem"

Całe szczęście, że są archiwa :-)

>A dlaczego Cyfronet odsyła przesyłkę na Chemfana, a nie do nadawcy? Jeśli
>program antywirusowy nie potrafi zinterpretować takiej sytuacji, to już nie
>wina Andy'ego! ;->

Pomyśl: od kogo serwer cyfronetu dostaje maile? z chemfana@, czy od subskrybenta chemfana?
Kto jest nadawcą maila? komu ma powiadomić program antywirusowy Cyfronetu? Nadawcę czyli chemfana@ a nie jakąś
justynę.les_at_. To nie ma wątpliwości i miejsca na dywagacje.

>Po kilkukrotnym dokładnym przeanalizowaniu Twojego listu myslę, że udało mi
>się dociec, o co chodzi

:))))))))

Napisałem:
"Dwukrotnie zostałem automatycznie wypisany z CHEMFANa. Program zabezpieczający w Cyfronecie, w przypadku wykrycia podejrzanej przesyłki informuje pocztą zwrotną nadawcę (chemfan_at_man.lodz.pl) o sytuacji, zabezpieczając adres adresata - niedoszłej ofiary (czyli mój) slashami (zamiast kropek). Jeśli listprocesor nie potrafi zinterpretować takiej sytuacji, to już nie moja wina."

Miało być jaśniej? sorry :-((((((((((

>IMHO robisz z igły widły.

Ja powiem tak:

liczba subskrybowanych przeze mnie grup mailingowych i dyskusyjnych = 19 liczba grup mailingowych i dyskusyjnych z których przychodziły wirusy = 1

Piotr