Autor: zwykły (jackwild_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 15:13:47 MET

> A dlaczego musi byc w Polsce?

A dlatego, że wolę wspierać Polską naukę a nie zagraniczną, proste? Jeśli w wyniku obliczeń, a następnie testów odkryje się coś nowego to dla kogo będą laury?

> Przeciez sciagasz sobie program, ktory
> pracuje w tle i tylko od czasu do czasu wymienia dane z centrum.
Chyba źle się wyraziłem, wybacz. Ja nie chcę być użytkownikiem, tylko twórcą. Przy pracy nad takimi programami można sie wiele nauczyć, np. z chemii kwantowej nieprawdaż?

> Zobacz np. liczby pierwsze: http://www.mersenne.org/prime.htm
http://mersenne.org/cgi-bin/primenet_report.pl?UserID=S65602&UserPW=0K4bKCtt , też tam jestem, bo można wygrać 100 000$ (:-))

Pozdrawiam

Jacek