Autor: Mateusz Frydrych (kimar89_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 20:38:05 MET

> Coś mi nie pasuje jak jak z 2 tych samych substartów zrobić 2 inne??????
> NaClO + to samo tylko troszkę więcej to jak to sie przechowuje? Każdą
> cząsteczkę odzielnie?

Hehehe... oczywiscie...
Napisalem tak, zeby uwydatnic zmiany stopnia utlenienia. To jest reakcja dysproporcjonowania ( specyficzny redox - zwiazek bedacy utleniaczem jest jednoczesnie reduktorem ) i ta zachodzi w r-rze dopiero po ogrzaniu.

Pzdrwnka
Mateusz Frydrych
Technikum Chemiczne im Marii Skłodowskiej-Curie. www.chemik.kielce.com.pl

--

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]