Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 15:50:46 MET

Bardzo Wam wszystkim dziekuje za pomoc. Dane sie bardzo przydaja, ale teraz chcialbym Was zastrzelic pytaniem, jezeli na nie odpowiecie to w ogole bede w szoku (i rownie zobowiazany). Czy znacie jakas baze w ktorej byloby nazwy zwiazkow nie tylko w jezyku angielskim. Akurat teraz interesuje mnie jezyk slowenski, ale na przyszlosc tez inne by sie przydaly. Nie znam jezyka slowenskiego, mam kolezanake tlumaczke przysiegla i od czasu do czasu zabijaja ja takimi informacjami, ale nie zawsze sobie daje rade, zwlaszcza jak sa jakies bardziej egzotyczne od benzenu zwiazki (w koncu to nie chemii sie uczyla). Pamietam ze kiedys (oj.. 3 lata temu, lub wiecej.. pamietasz Tomek?) znalazlem mase tlumaczen na inne
jezyki fenolu i beta-naftolu, ale ... starosc nie radosc, nie wiem gdzie. pozdrawiam serdecznie i zycze przede wszyskim sobie abyscie cos na ten temat wiedzieli..
pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology