Autor: Pawel Pawlowicz KCh (Paw-p_at_OZI.AR.WROC.PL)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 14:34:37 MET

On 20 Feb 02, at 11:17, Tomasz Wasiak wrote:

> [...]

Pozwole sobie nie zgodzic sie z Toba. I to dosc radykalnie. Jest to rozwiazanie znakomite, pod jednym wszakze warunkiem. Praktycznie jedynym sensownym sposobem ogrzewania jest ogrzewanie podlogowe. Przy koniecznosci ogrzania wody do temperatury wystarczajacej dla kaloryferow, rzeczywiscie, nie ma to sensu.

> Na dzialce sa dwie studnie (na 3/4 kregi) z woda, nazwijmy to oglednie:
> "nie do picia". Mozna by ich uzyc? Tomek Wasiak

Chcesz pobierac z jednej i oddawac do drugiej? Jesli wyrobisz sie z wydajnoscia kilku metrow szesciennych na godzine przez caly czas (dokladne zapotrzebowanie zalezy od mocy potrzebnej do ogrzania domku, u mnie wyszlo 3m3/h) to tak. Ja jednak nie ryzykowalem. Zakopalem 400m rurki polietylenowej 50mm.
Pozdrawiam,
Pawel