Autor: t0udi_ (t0udi__at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 12:57:59 MET

Witam Wszystkich,

Stwierdzilem, ze milo sie przedstawic na grupie po paru miesiacach ;) Jestem z Wroclawia, chodze do XV LO do IV klasy, w tym roku zdaje mature (z chemi ustnie)
Chemia interesuje sie w zasadzie od podstawowki. Mam zamiar pojsc na polibude na wydzial chemiczny.

Z gory dziekuje za pomoc :)

Bartek K. vel t0udi

--
Meczy Cie poszukiwanie korzystnej oferty?
Jesli TAK - podaj nam czego potrzebujesz i wybierz najlepsza propozycje