Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 17:40:34 MET

> coz, wydaje mi se ze jednak dobrze. Wlasnie o to chodzi, aby otrzymac
> czysty polimer, a nie mieszakne polimer-kleje-cola-papier. List, ktory
> odpisalem na priv, zawieral pewne (jak sie okazalo nie do konca scisle)
> informacje o firmach ktore to przerabiakja. Niescislosci wynikaja z tego
> ze te firmy wciaz sa w fazie tworzenia, niby cos robia, ale jednoczesnie
> sie rozpadaja i lacza pod inna nazwa. Dokladnie nie potrafie tego opisac
> bo po prostu nie rozumiem tego i na tym sie nie znam. W kazdym razie do
> wyrobu wlokien z PET jest potrzebny czysty polimer. A to oznacza pozbycie
> [...]

Znam jedna firme ktroa pracuje z certyfikatami i ma zezwolenia na dalsza sprzedaz polimeru. Okazuje sie, ze normy nie sa az tak bardzo rygorystyczne i jesli kontroluje sie czystosc polimeru na bierzaco to mozna bez obawy dodawac do tego "rozne dodatki".

Armi

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF