Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_pkmk486.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 11:43:34 MET

Hmmm... nie wszycy mnie zrozumieli..
W zwiazku z nowa ustawa o opakowaniach zastanawiam sie nad ekonomicznoscia mycia petow w skali przemyslowej. A tam raczej powinno byc to jak najtansze, dlatego interesuja mnie detergenty, albowiem wszelakie rozpuszczalniki sa albo zbyt niebezpieczne albo zbyt drogie (najczesciej jedno i drugie).

Podczas usuwania takich klejow podejzrewam ze temp powinna byc ok. 70-80 st C... ale jakie detergenty dodac, przyznam szczezre nie bardzo wiem.... i do tego powinny buc jeszcze uzyte abtypieniacze i jeszcze kilka dodatkow, ale obochodzi mnie detergent.. jakie tam sa kleje? skrobiowe?, kolagenowe?

acha... ja nie bede wykorzystywal tych informacji w celach zarobkowych. :-))))
pozdrawiam serdecznie

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology