Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 00:02:43 MET

> gdzie je mozna znalezc w internecie.

Tez nie wiem gdzie mozna znalezc w internecie, nawet to co jest w ogolnie dostepnych poradnikach i tablicach chemicznych jest czesto niewystarczajace. Najlepsze by byly albo dokladne dane tablicowe (i to odnosnie roznych rozpuszczalnikow, a nie tylko wody), albo jeszcze lepiej dokladne wykresy obrazujace rozpuszczalnosc w danych warunkach.

Jesli masz takie dane i troche (chociaz wlasciwie to raczej sporo :)) czasu na ich opracowanie to chetnie w przyszlosci umieszcze je na stronach ChemFana.

ak