Autor: fulleren (fulleren_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Jan 2002 - 13:45:26 MET

  1. Ma pytanie czy jeśli zostawiłem probówkę z mieszaniną metylobenzenu i mieszaniny nitrującej w temp. 21C na kilka dni to czy otrzymałem choć niewielką część TNT. Jeśli nie to co musiał bym zrobić (jedynie teoretycznie ) aby go otrzymać?
  2. dlaczego jeśli zmieszam nasycony roz. NaCl i HCl to mieszanina mętnieje? 3 czy w reakcji Mg z SiO2 (ogrzewanie palnikiem probówki) otrzymam Si czy raczej SiMg2

sorry że się nie podpisałem (pośpiech)

KRUK