Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Mon 07 Jan 2002 - 15:45:55 MET

Witam wszystkich
To fakt w sniegu (a szczegolnie ostatnio) jest strasznie duzo zanieczyszczen, jednak woda deszczowa wydaje sie byc czysciejsza, szczegolnie jak to Tomek zauwazyl gdzy to najgorsze spadnie:))).

> Zgadza sie, ze snieg i deszcz nie sa chemicznie czysta woda, ale po pierwsze
> doradza sie, aby nie zbierac pierszych porcji deszczu (lub sniegu) a po
> drugie taka czystosc powinna wystarczac do celow kaloryferowych :-)
Tego typu czystosc wystarczala mi do celow akumulatorowych rowniez, oczywiscie po mechanicznym oczysczeniu.
Natomiast ja zaproponuje wlasciwie to co Lukasz juz zaznaczyl. Wez nalap tej wody, przesacz ja, a powniej odparuj, jesli taka sucha pozosatalosc nie bedzie Ci przeszkadzala to problem masz zglowy.

> Innym zrodlem juz troche czystszym wody dest. jest rozmrazanie zamrazalnika
> w lodowce.

Ja raczej takiego zrodla wody dest. nie proponowal. Czesto taka woda jest przesiknieta produktami z lodowki i po odparowaniu jej na grzejniku, moze nie byc za ciekawie w mieszkaniu:))).

Armi.

PS. Zawsze mozesz na wylot od czajnika zalozyc rurke i puscic ja przez naczynie z chlodna (najlepiej jakis dziurawy garnek) i prosto do garnuszka:)))) Chlodnica jak ta lala domowym sposobem.

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF