Autor: wp (fulleren_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 17:41:36 MET

-----Original Message-----
From: chemfan_at_man.lodz.pl [mailto:chemfan_at_man.lodz.pl] On Behalf Of Michal Sobkowski
Sent: Friday, December 21, 2001 10:49 AM To: Multiple recipients of list CHEMFAN
Subject: Re: cennik

At 15:19 20.12.01, jumbo_at_poczta.fm wrote:
>Mam małą prośbę: czy wie ktoś, czy w internecie można znaleźć cennik
>odczynników chem. i szkła? Wyprzedaję swoje domowe laboratorium i
>potrzebuję przynajmniej orientacyjnie znać wartość tego wszystkiego
>(głównie odczynniki nieorg.)

Cennik POCh Gliwice jest dostępny chyba w sieci. Mogę też Ci go podesłać

(arkusz Excela - 435 kB). Ponadto ceny są też w katalogu sieciowym Sigmy-Aldricha - trzeba tylko dodać 22% VAT, a wcześniej - zarejestrować się. Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

A co sprzedajesz za ile może ja byłbym zainteresowany?