Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 10:40:20 MET

At 10:09 21.12.01, <toganicz_at_bilbo.cbmm.lodz.pl> wrote:
>Ja jestem za tym, żeby każdego kto zaspamuje liste więcej niż jednym
>mailem na temat wirusów usuwać z listy.
>SPAM N/T WIRUSÓW JEST GORSZY OD SAMYCH WIRUSÓW.
Wg mnie najlepiej do regulaminu grupy dopisać explicite zakaz wysyłania ostrzeżeń o wirusach, a nieprzestrzegających - usuwać z listy automatycznie (tzn. wyobrażam sobie, że automatem tym byłby Andy! :-) ). Winowajca mógłby się oczywiście zapisać powtórnie. Z własnych doświadczeń wiem, że taki proceder nieźle dyscyplinuje! :-)

Michał

--
           dr Michał Sobkowski
           Instytut Chemii Bioorganicznej PAN, Poznań