Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 17:42:00 MET

Zgodnie z zasadami obowiazujacymi na liscie dyskusyjnej Chemfan, ktore otrzymales wraz z listem powitalnym lub z ktorymi mozesz sie zapoznac na WWW http://pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Powitanie/ "Listy powinny być zawsze podpisywane prawdziwym imieniem i nazwiskiem ich autora w nagłówku listu i/lub pod wysyłanym tekstem listu."

> problemem", mysle ze jest problemem nas wszytskich i powinnismy pomagac
> potzrebujacym. Skoro jednak sa jakies nagatywne opinie na temat mojego postu
> to przepraszam tych ktorych urazilem. A jeszcze raz dziekuje tym ktorzy
> klikneli, badz tez klikaja na www.pajacyk.pl .

Zgodnie z zasadami... "Zabronione jest także spamowanie (treść niezgodna z tematyką listy dyskusyjnej [...]".

Przykro mi, ale Michał ma racje, Twoj list jest anonimowym spamem. Szczytnych celow jest multum. Bez wzgledu wiec na to jak szczytny byl cel Twojego listu nie powinnien on znalezc sie na ChemFanie, gdyz nie jest zwiazany z tematyka tej listy dyskusyjnej.

Kazdy kto nie akceptuje czy tez nie zgadza sie z zasadami obowiazujacymi na liscie dyskusyjnej ChemFan i nie jest w stanie zastosowac sie do tych zasad proszony jest o wypisanie sie z listy.

--
Andrzej Kasperowicz
chemfan & mineraly list-owner