Autor: Rogas (rogas_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 17 Dec 2001 - 13:49:54 MET

> Drogi Anonimie!
>
> Niestety, dla spamowania nie ma żadnego usprawiedliwienia. Szczytnych
celów
> jest taka masa, że tego typu ogłoszenia mogłyby bez żadnego problemu
zatkać
> cały światowy Internet. Proszę, abyś więcej nie spamował (ani tu ani gdzie
> indziej), choćby Twój problem wydawał Ci się najważniejszy.
>
> Michał Sobkowski

Panie Michale .... moj mail byl podpisany wiec nie rozumiem z kad okreslenie "anonim", moze powiem jeszcze raz - Rogas. Poza tym bieda nie jest "moim problemem", mysle ze jest problemem nas wszytskich i powinnismy pomagac potzrebujacym. Skoro jednak sa jakies nagatywne opinie na temat mojego postu to przepraszam tych ktorych urazilem. A jeszcze raz dziekuje tym ktorzy klikneli, badz tez klikaja na www.pajacyk.pl .

Pozdrawiam
Rogas