Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Thu 13 Dec 2001 - 20:42:10 MET

> Wszystkie zwiazki uranu sa bardzo szkodliwe dla zdrowia, w
> zakladach produkujacych paliwo do reaktorow atomowych tlenek uranu
> poddawany jest przerobce, ktora prowadzi do wyodrebnienia czystego uranu,
> ktory jest nastepnie poddawany procesowi wzbogacania (rozszczepialny jest
> izotop U-235, U-238 jest nierozszczepialny).
> pozdrowienia

Rozumiem, ze nie wszystkie izotopy uranu sa szkodliwe dla czlowieka, jaka jest prawdopodobienstwo, ze w sytnmetycznie otrzymanym zwiazku mamy do czynienia tylko z jednym izotopem?
Nie jest to moja dzialka, a wlasnie dostalem cos takiego do analizy.

Pozdrawiam Armi

                            ~,\|/,~
                            -(o o)-
    ------------------------==(_)==-------------------------
    |             HIGH-PRESSURE CRYSTALLOGRAPHY            |
    |          the 34-th Crystallographic Course           |
    |                  at ERICE, Italy,                    |
    |              4 June --> 15 June, 2003                |
    |            (arrival)  (departures)                   |
    | www.geomin.unibo.it/orgv/erice/olderice/highpres.htm |
    |                                                      |
    |        Recommendation by:                            |
    |             armand_at_amu.edu.pl                        |
    |                   armandb_at_poczta.fm                  |
    |          URL: http://main.amu.edu.pl/~armand         |
    |                    .oooO   Oooo.                     |
                           \ )   (_/

EoF