Autor: Instytut ADEVIQ - S.P.I.N. (adeviq-spin_at_mega.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 22:50:19 MET

> Jak widac nie podjeli sie wtedy tego przedsiewziecia, nie mniej jednak
gdyby wieksza ilosc osob zaczela sie tych
> ksiazek domagac moze zmienili by zdanie, ale to chyba jednak tylko
przyslowiowe pobozne zyczenia... Kapitalizm
> gora, sentymenty na bok, niestety. :(

Wydaje mi się, że Adamantan wydaje czasem dość drogie, luksusowe ksiązki - tłumaczenia zachodnich autorów (prawa autorskie są chyba droższe dla zagranicznych książek) - powinni przemyśleć tę sprawę - zrobienie nowej szaty graficznej nie jest dziś problemem (trzy dni dla grafika komputerowego)a informacje podawane w tych książkach nigdy się chyba nie zestarzeją; zresztą można je przy współudziale dobrego chemika trochę unowocześnić (jeśli chodzi o możliwość zdobycia potrzebnych odczynników..., co 20-30 lat temu było rzeczywiście problemem). Apropos kapiatalizmu to sądzę, że taki zbiór nie musi być tani - wiele osób kupi książkę znanego autora nawet za dużą cenę.

Pozdrawiam

Tomasz Holband