Autor: Instytut ADEVIQ - S.P.I.N. (adeviq-spin_at_mega.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 21:20:36 MET

Witam!

> A prawa autorskie Jotasie ?????
>
> Jacek

Są dwa rozwiązania problemu: albo wydawnictwo, które posiada prawa autorskie do ksiąg Mistrza wznowi je, albo za niewielką opłatą zezwoli na skserowanie. Znając jednak polskie firmy - pewnie nawet o tym nie pomyśleli w wydawnictwie. A może prawa już wygasły - niektóre ksązki były dość stare... A może sam Mistrz ma prawa autorskie i chętnie by zezwolił na kserowanie...? Ktoś mieszkający w Warszawie może zawsze zadzwonić do Mistrza. Osobiście jestem przeciwnikiem praw autorskich, ale to już mój problem...

Pozdrowienia

Tomasz Holband
ADEVIQ - S.P.I.N. P.S. A może zaapelować do wydawnictwa Adamantan by odkupiło prawa i wydała wszystkie dzieła...