Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 08:33:31 MET

To nie jest problem gazu, ale uszczelnien w amortyzatorach, ktore funduja producenci rowerow. Zima konstrukcja roweru ulega niewielkiemu skurczowi, ktory jest jednak zupelnie wystarczajacy do tego aby KAZDY gaz uciekl na zewnatrz. Wedlug mnie nalezy kupic specjalizowany rower do jazdy z zimie, wtedy problem bedzie z glowy. Oczywiscie tanszym rozwiazaniem jest jezdzenie na rowerze z amortyzatorami sprezynowymi, ale niektorzy bikerzy, jak sadze, nie zniza sie do takiego obrazliwego poziomu ;-)
Wojtek

--
Wojciech Szczepankiewicz, Ph.D.
Silesian University of Technology