Autor: Rogas (rogas_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 22:10:25 MET

 Na poczatku wprowadze troche w tematykę: Większą część wolnego czasu spęd zam
 an rowerze. Niezależnie od pory roku, czy aury. Jednak w zimie pojawia się  pewien problem.

     Najnowszej generacji amortyzatory rowerowe mają tłumienie powietrzne (w  ostatnim czasie równierz tłumienie wsteczne jest tego typu). Takie rozwiąz  anie pozwoliło znacznie zmniejszyć ich wagę. Sprawdza się oni wpsniale przy  maych wachaniach temperatur. Problem pojawia sie w zimie. Pompujemy amorty  zator w domu a po kilku minutach jazdy w zimnym otoczeniu okazuje się, że  ciśnienie jest zbyt niskie .... no i koniec treningu. W związku z tym mam  pytanie do grupowiczów: Czym można by zastąpić tradycyjne, sprężone powiet  rze w amortyzatorze? Jaki gaz ma mniejsza podatnosc na zmiany objętości pod wpływem temperatury i nadaje się do napomopwania nim amortyzatora ?

    Problem moze i smieszny ale uwierzcie mi, że dla wielu bikerów jego ro związnie jest bardzo ważne. Z góry dziekuje za pomoc.... (idzcie na rower :)) )

 Rogas