Autor: Karolina Onderko (karolka_at_poczta.wprost.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 13:16:35 MET

> Ja bym przejrzał Progress in Polymer Science oraz
>
>Ja mogę dorzucic czasopismo o nazwie "Synthetic Metals" tam prawie
wyłącznie
>publikują artykuly o przewodzacych zwiazkach - rowniez polimerach...

Tytulami mozemy sobie dlugo rzucac, polimerowych fachowych czasopism jest od groma, rzecz w tym, czy pytajacemu nie chodzilo o zrodla bardziej dostepne - jesli nie ma akurat dostepu w bibliotece, to przez siec dotrze najwyzej do poziomu abstraktu. Mysle, ze pytajac o jakiekolwiek zrodla wiedzy warto byloby wspomniec, jakie ma sie mozliwosci szukania i jaki jest cel.
Karolina O.