Autor: PKO (ncolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:58:56 MET

----Wiadomoœć oryginalna-----Od: Instytut ADEVIQ - S.P.I.N. <adeviq-spin_at_mega.com.pl>
>Niestety dla mnie wazne jest oznaczanie gestosci monokrysztalu...

Ha! monokrysztalu... Jesli masz tych monokrysztalów wiecej lub nie zal ci sproszkowac tego jednego duzego :) to w dalszym ciagu moja met. sie do tego nadaje. Jesli twój monokrysztal jest duzy i chcesz go zachowac - wystarczy skorzystac z metody Archimedesa (uwaga na wanny akrylowe!).

>Czy azotan talowo-rteciowy jest ciecza?

zalezy od temperatury :)
oczywiscie gestosc 5.3g/cm3 dotyczy maksymalnego stezenia wodnego roztworu

Ciezkie ciecze i met oznacz. gestosci kryszt. patrz np. "Elem. kryst.... " J. Chojnacki PWN 1973, p. 312

Piotr