Autor: Instytut ADEVIQ - S.P.I.N. (adeviq-spin_at_mega.com.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 22:58:45 MET

Witam!

> A mozna wiedziec po co Ci to?

Takie ciecze mozna stosowac do oznaczania gestosci krysztalów, a ta z kolei jest przydatna przy rentgenowskiej analizie strukturalnej. Sole sa o tyle dobre, ze mozna je rozcienczac woda lub alkoholem tak by doprowadzic do odpowedniej gestosci.

Dimetylortec nie spelnia warunku, ze d>3,6 g/ml - lepsze bylyby sole rteci... np. octany, mrówczany o ile sa cieczami przy temp. < 50-60 st. C

Pozdrawiam

Tomasz Holband
Instytut Adeviq-SPIN